רעיונות למתנות לראש השנה

הימים שלפני החג מלווים תמיד באווירה של חגיגיות וציפייה – ציפייה לחופשה מהעבודה או מהלימודים, ציפייה לבילוי בצוותא עם המשפחה או החברים, ציפייה ללבוש את הבגד החדש והיפה שקניתם במיוחד לחג, וכמובן ציפייה לקבל מתנות (וכמובן, גם להעניק מתנות ליקיריכם).

מתנות ארגוניות הן דרך נהדרת להפגנת הערכה – תודה ללקוחות על הנאמנות או לעובדים על העבודה המסורה שלהם, ודרך להעמקת קשרי הלקוחות ולשיפור שביעות הרצון של העובדים תוך שמירה על מוטיבציה לעבודה יעילה ופורייה.

מסיבות אלה, יש הממליצים על נקיטה ב׳אסטרטגיית מתנות׳ בחגים, בעיקר בעת הכנת מתנות לראש השנה, הן ללקוחות הפנימיים (כלומר, לעובדים) והן ללקוחות החיצוניים (כלומר, לצרכנים שזכו ליהנות מהמוצרים או מהשירות שלכם).

אם עדיין אין לכם תכנית אסטרטגית, ובתקופת החגים כל מה שאתם עושים זה להדביק את הלוגו על איזה פריט, רק על מנת לצאת כדי חובה בתקציב מינימלי ביותר, אולי תרצו לחשוב מחדש על האסטרטגיה שלכם.

אמנם, אנחנו לא רוצים להעכיר את מצב הרוח, אבל זה הפוך ממה שאתם צריכים לעשות כשמדובר במתן מתנות.

  • כשמדובר במתנות ללקוחות – היתרונות העיקריים של קיום ׳אסטרטגיית מתנות ארגונית׳, טמונים ביכולת להפתיע ולענג את הלקוחות ולהראות להם שאתם באמת מעריכים את מערכת היחסים איתם. בסך הכול כולם יהיו מאושרים יותר ובעת הצורך, הם יזכרו לכם זאת לטובה.
  • כשמדובר במתנות לעובדים – כשאתם מכירים בעבודתם באמצעות מתנה מהלב, תוכלו להעלות את מורל העובדים, לשפר את תחושת האושר ואת מוסר העבודה שלהם. כך תוכלו להפגין את ההערכה לעבודה הטובה של הצוות.

אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל? הנה 3 דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם מחליטים לתכנן את אסטרטגיית המתנות הבאה של החברה, ללקוחות ולעובדים.

תזמון

הענקת מתנות מתבצעת בדרך כלל בתקופות החגים, ובעיקר בראש השנה. זה יכול להוות מכשול לאלמנט ההפתעה, כי העובדים והלקוחות מתחילים לצפות למתנה שלהם באותו מועד בכול שנה. אם אתם רוצים להיות שונים, להפתיע, לענג ובאמת להשפיע, חשבו על מתנת ראש השנה במועד קצת שונה השנה. למשל, אם ראש השנה נופל די קרוב להצלחה עסקית, תוכלו להקדים את מתנות החג ולהפתיע את העובדים או את הלקוחות.

קישוט המתנה

לקישוט המתנה יש חשיבות רבה. אם אתם רוצים לתת מתנה בעלת ערך, וודאו שהיא ארוזה באריזה מעוצבת ומותאמת אישית. יש מתנות רבות שניתן להגיש באריזה מותאמת אישית באמצעות שם הלקוח או שם העובד. 

תקציב

כאשר אתם מעניקים מתנה ללקוח או לעובד, עליכם לחפש פריטים מיוחדים מתוך רשימת המתנות שאפשר למצוא היום בחנויות המתנות המקוונות. קודם כל קבעו את מסגרת התקציב, כדי שתוכלו לדעת איזה סוג של מתנות תוכלו להעניק השנה לעובדים או ללקוחות.

סוגים של מתנות לראש השנה

היום, יותר מתמיד, קל לשוטט ברחבי האינטרנט ולגלוש לתוך חנות מתנות מקוונת שמתמקדת במתנות ארגוניות לעובדים וללקוחות. כאן תוכלו למצוא מבחר עצום של פריטים, שניתן להזמין בעיצוב מותאם אישית לפי הצרכים המיוחדים של העסק שלכם. דוגמאות:

  • פחית שנהיה לראש ולא לזנב – פחית שימורים דמוי פחית טונה המתאימה לרוח הברכה שאנחנו נוהגים לברך בראש השנה ״שנהיה לראש ולא לזנב״. הפחית ממותגת עם לוגו ומסר, וכמובן ממולאת בדגי שוקולד במבחר מילויים טעימים להפליא.
  • גליל יין ממותג יוקרתי – יין ממותג בהתאמה אישית שמגיע ארוז בגליל מעוצב ואלגנטי, מעצים את תחושת הכרת התודה מצד הלקוחות, ואת תחושת השייכות וגאוות היחידה של העובדים.
  • טריו של התחלה – מארז מזוודה מעוצב בעדינות יוקרתית ובו טעימה מתנובת הארץ: צנצנת דבש ו-2 קונפיטורות (תוכלו גם לבחור ב-3 קונפיטורות במקום הדבש). מתנה שגם היא ממותגת אישית בהתאם לצרכים ולהזמנה שלכם.
  • מתנות קטנות ואיחולים גדולים – מארז מגירה אישי מעוצב להפליא עם מסרים מעצימים לשנת צמיחה, שנת אהבה או שנת שפע. המילוי במארז – לפי בחירתכם.
  • שנה מתוקה מדבש – מי לא ישמח לקבל שוקולד איכותי לאניני טעם, בעבודת יד ובעל טעים במיוחד. מדובר במארז של פרלינים מובחרים שמוצע בשני גדלים: מארז אחד עם 4 פרלינים והשני עם 6 פרלינים. המארז מגיע במגירה יוקרתית ועטוף בחבק שמוסיף נוי לאריזת המתנה כולה. כמובן שתוכלו להוסיף למתנה מסר אישי או את לוגו החברה, כרצונכם.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד