שנו את העולם: איך תוכלו לקדם את האידיאולוגיות החברתיות שלכם?

לקדם את האידיאולוגיות החברתיות

אם תמיד חלמתם לתרום ולסייע, זה הזמן לקדם את האידיאולוגיה והחזון החברתי שלכם באמצעות הקמת עמותה. כיצד תוכלו להקים עמותה אשר תשקף בצורה הטובה ביותר את עמדתכם? אנחנו כאן עם הפרטים.

אידיאולוגיה חברתית זה אנחנו: כך תוכלו להעניק הלאה לחברה ולהגשים את החזון החברתי שלכם

נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי הוביל לא מעט ישראלים למחשבות מחודשות בכל הקשור לעשייה למען החברה. המצב הכלכלי הקשה כמו גם הדאגה האמיתית למאות אלפי אזרחים מובילה לא רק להשקעות כספיות אלא גם להבנה כי ניתן ואף רצוי לממש את האידיאולוגיה החברתית של כל אחד מאיתנו, באמצעות הקמה של עמותה ייעודית אשר נועדה לשקף את החזון ולהעניק הלאה בעבור האזרחים. בכדי להקים עמותה, יש להירשם דרך רשם העמותות ולבצע את התהליך בליווי של עורך דין אשר מתמחה בתחום. באמצעות הקמת עמותה תוכלו לממש את החזון האידיאולוגי שלכם, וזאת באמצעות גיוס כספים לאותה מטרה. גיוס לעמותה עם חברת אטלס מאפשר לכם להקים את העמותה במהירות אך גם לנהל אותה בצורה נכונה, וזאת בשל הניסיון עתיר השנים של אטלס בגיוס כספים למען נושאים אשר קרובים ללבכם.

כיצד תוכלו לנהל את העמותה על הצד הטוב ביותר?

רבים חוששים מהקמה של עמותה, לאור חוסר שקיפות אשר לעתים מתרחש בעת ניהול ארגון שכזה. למעשה, בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד נושא השקיפות הפך למשמעותי יותר בשל תהליכי בקרה מחמירים אשר נועדו להבטיח כי הכספים אותם גייסו ינוהלו בצורה נכונה. שימת דגש על שקיפות ועל בקרה מתבצעת בכל עת, באמצעות דוחות וכן ניהול מקצועי. אם תמצאו איש מקצוע המתמחה בניהול עמותות, הוא יהיה מועמד נהדר למילוי תפקיד המנכ"ל. בכך תוכלו להעביר מעצמכם את האחריות על הניהול ולבחון אחת לרבעון את הביצועים של העמותה ומימוש המטרות אותן הגדרתם מראש.

זו ההזדמנות לעשות שינוי חברתי

לסיכום, מעבר להשפעות של נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי החריף, מתן עזרה למטרות חברתיות ואוכלוסיות מוחלשות מאפשר לכם כבעלי עסקים ואנשים פרטיים לעשות טוב בעולם כמו גם להגשים את החזון החברתי שלכם. לצערנו, לא מעט ישראלים נקלעו לקשיים בעת הנוכחית אך רבים נוספים נאבקו גם לפני. באמצעות סיוע כספי בעבור עידוד לימודים גבוהים לאוכלוסיות מוחלשות, הטמעה של טכנולוגיה בערי הפריפריה וכן חיזוק המרקם החברתי בישראל תוכלו לא רק להיות גאים בעצמכם אלא גם לנהל עמותה משגשגת ומצליחה אשר עושה שינוי חברתי אמיתי. תוכלו להביא לידי ביטוי את האמת הפנימית שלכם, תוך הבנה כי בעזרת השקעת הכספים שלכם תוכלו לנתב את החברה הישראלית למקום טוב ויציב יותר, כחלק מעשייה אמיתית אשר מגיעה מתשוקה ואמונה במטרות של העמותה.

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד