מה זה תקשור?

האם אי פעם חשבתם שתרצו לתקשר עם מישהו שכבר איננו בחיים? לקבל עזרה רוחנית ולנסות לפנות לדרך על טבעית? תקשור הוא תחום מהעולם המיסטי שמתייחס לתקשורת בין אנשים לישויות אחרות בין אם לתקשר עם מי שאינם בחיים ובין אם ישויות שונות כמו אלים ומדריכים רוחניים. המתקשרים הם בעצם מתווכים בין אלה שנמצאים בחיים ובין אנשים מעולם הרוח ויש אנשים בשלבים שונים בחיים שפונים לתקשור כאשר הם זקוקים להדרכה רוחנית או מתוך געגועים לאדם שאיננו עוד, למציאת ייעודי, מימוש עצמי והגשמה . 

איך מתבצע תקשור ומי יכול להיות מתקשר?


תקשור הוא כאמור היכולת לתקשר עם נשמות בצד השני או לקבל מהן מסרים חזקים ועוצמתיים.
קיימות דרכים שונות לתקשור, תלוי במתקשר ובדרך התקשור או ביכולת ובהתגלות של אותה ישות. כאשר לעיתים מדובר בשמיעה של הרוח בתודעה או בצורה ברורה, ראייה של אותה ישות ממשית או ראייתה בתוך הנפש או הרגשה של המתקשר באותה ישות מבחינה אנרגטית או ממשית באותו חלל או בסמוך למקום בו מתבצע התקשור.
התקשור יכול להיעשות פיזית באותו מקום עם מי שמחפש את התיווך של המתקשר או אפילו בטלפון או וירטואלית. לעיתים דרך מדיטציה או פתיחה בקלפים. פעמים רבות התקשור מסייע לפתח קשר עם עולם הרוח או להתגבר על געגוע או לחפש מה קורה כאשר החיים הפיזיים מסתיימים.


מתקשרים לרוב ניחנים ביכולת מולדת או מסגלים עם הזמן את היכולת המופלאה להעביר את האנרגיה הנדרשת על מנת להתחבר לאלה ברוחם שאינם עוד בחיים או ישויות חיצוניות ומציעים שירותי תקשור כתהליך שמועיל להתמודדות עם אובדן, פחד מפני המוות ויכול גם לסייע בצמיחה רוחנית והגשמה עצמית.
לצורך הצלחת התהליך נדרשת מוכנות לשיתוף פעולה עם המתקשר וגם סבלנות על מנת שהוא או היא ייכנסו למצב תודעתי עמוק על מנת לייצר את התקשורת, להתמזג עם הרוח או להזמין מדריך רוחני כדי לעורר השראה. פיתוח המצב התודעתי הנדרש לצרכי תקשור יכול לקחת שנים ומלבד יכולות שלרוב הן מולדות או מתגלות עם הזמן, המתקשר עובר בעצמו תהליך התפתחות מתמשך והתקשור יכול לשאוב ממנו גם הרבה אנרגיה כאשר מדובר במצב תודעתי כה עמוק.
תקשור יכול להיות חוויה מטלטלת ועוצמתית מאוד לכל הצדדים וחשוב להתכונן לקראתה וללמוד אודותיה אם כי אין דבר שבאמת יכול להכין אותך במידה וטרם התנסיתם בה.

כיצד תקשור יכול לסייע בתהליך של הגשמה עצמית?

שירותי תקשור יכולים להגיע גם במתכונת של ייעוץ מטאפיזי לצורך עזרה רוחנית והגשמה עצמית. למשל, כאשר נמצאים בצומת דרכים או בתקופות של שינויים בחיים – בקריירה, זוגיות, הורות ומחפשים הדרכה רוחנית או תיווך בשיחה עם מישהו אהוב ממנו זקוקים לסימן או עזרה בקבלת החלטה. מדובר במעין מציאת קשר שיכול להיות רלבנטי לחיים ולקבל ייעוץ מתווך מלמעלה.
חשוב לפנות למתקשרים שקבלתם עליהם חוות דעת ואם אתם חשים שגם אתם נמשכים לתחום, תוכלו להשתתף בקורס תקשור במהלכו תוכלו להרחיב את התודעה, להתחבר לאמת האלוהית, לפתוח ערוצי אנרגיה ליכולת לקבל מסרים ולתקשר עם מדריכים רוחניים וללמוד מדיטציות מודרכות בתקשור. קורס זה יכול להיות מתכון להגשמה עצמית למי שמרגיש שהוא רוצה להתחבר לאני העליון ולהיפתח לתחום של תקשור. 

חוויית תקשורת יכולה לסייע בהשגת שלווה ושקט נפשי ובמציאת ייעוד מקצועי או הכוונה להתפתחות אישית וצמיחה והגשמה. חפשו את המתקשר שיוכל להתאים לכם ולאפשר לכם לחוות חוויית תקשור מיוחדת או ללמוד ממנו או ממנה את נפלאות התקשור. 

מיהם הכותבים של הגשמה?

אתר "הגשמה" מנסה לתת את הטוב ביותר שנמצא בכל תחום אפשרי, החל מכתבות כלליות על עולם העסקים ועד לדרכי ההגשמה העצמית שלנו בכל תחום שהיינו רוצים לנכס לעצמנו. בואו לקחת חלק מהגשמה. 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד